Friday, July 31, 2009

sad...:( + hepy :) __


hari ni,sdar xsdar dah dkt smggu aku dok umah..agk lme gak la smggu 2 bg org yg mnghtung hari tp bg org yg xmghtung hari ni smggu 2 cam besa je..hmm..so aku trglong lam mne stu ni?? biarlah prsoalan i2 mnjd tnda tny..huhuhu..rse cam mls blik sne plak..:(

esk mlm aku dah nk brgkat dr my sweet home..waa sdih la plak..tp esk ptg aku dah btlak dah..nk tggu
mlm 2 bleh la lg g berfuye2 dlu..wakakakak..yela drp buang mse dok tggu kt trmnal 2 yg xde ape2 yg besh elok la dlu aku mlwat or brknjung kt shpping2 cmplex..eheheeh..xpe lgpon aku g ngn parent aku,nk jln mlm xla tkot sgt..aku ni sorg yg pnkut ke??hmm agk2 la cm 2..hahah...syhhhhh!! dok tiam2..:P

act,aku ni ske sgt mryau2 tmbah2 lg kuar ngn my fmly..:D ntah la sjak bila xtaw la aku bleh ade hobi camni..mayb mse frm5 kot..yela pas je spm stu bndar aku round..wahahahh..mrdeka la knon:)) ermm 2 cter lme la...hmm..

jom2 g jln2 nek keta ni..heheh:P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

Komen