Friday, July 31, 2009

nyum nyum!!

*Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah arini aku bleh lhat dunia ni lg..aku mlakan pgku ngn snyuman..huehue..pg td aku bekpes ngn bhun greng..knyang la jgk..erkkk!!!oppss..heheheh..

aku nk cter bab mknan la rse pg ni..haehae..ni cter smlm arini bru smpat post..huhu..aku rse dah bsi la cter ni n mkanan 2 pon rse dah bsi tp pg td elok lg aku mkn..wakakkaa...smlm mak aku wat pulut kuning ngn rendang ayam..nyum2.bezz la..jrg leh wat 2..tp xwat kt umah wat kt srau dkt umah aku.ok gak la coz smlm umah aku xdak air..berblik kpd mkanan td,ape mknn yg jd feveret aku eh??aku pon xtaw la,nk wat cm ne sume mknn aku redah jew..wahahhaa...

ermm dah la ckp psal mknn..aku rse cam nk mkn plak ni..hek3..ok bab mknn ni stop kt cni jew..
~~END~~

P/S : ssape yg da mknn besh2 2 share2 la ngn aku hikhikhik..anywy mkn lah selagi kte bleh mkn..peace!!

No comments:

Post a Comment

Komen