Thursday, July 30, 2009

dok umah vs dok hostel..

haa cm mnarik je ttle ni...hehehe..msti len org len cter kan..stgh org ckp dok umah lg bezz dr dok hstel n sbliknye....tp bg aku dok umah or dok hstel ni ade pros n cons dia sndri...

tp kt cni aku nk gtaw khidupan aku kt umah ngn khdupan kt hstel byk bezanye...
hehehhehehe..2 je la..klu aku nk cter kbrkan n kbaikn ni pnjg lak nnt xckup space kang..hhahah

msti org len pon sme cam aku gak kn??
huehuehue

p/s: hrgailah stiap dtik,stiap saat,stiap mnit n stiap jam dok
umah anda..muahahahahha

2 comments:

  1. aku ,
    dok umah bosan tp tenet laju.
    dok kat kolej best tp tenet slow . hahahha.
    dok kolej ada mmber.
    dok umah xda mmber sgt.
    dok kat kolej nk hang out bosan .
    dok umah nk g mne2 leh (ada kete) . ;D
    ngahahaha. tp family xleh dilupakan :)

    ReplyDelete
  2. owh ok la 2..:)
    haa btolkan?..tp bgus2 ingt lg fmily..hehee
    aku ni bila dok umah cam mls nk blik klej,
    bla dok klej plak mls nk blik umah(klu bkn cti pnjg)huhu..:P

    ReplyDelete

Komen