Sunday, April 7, 2013

Ukhuwah Fillah Abadan Abada


PART 1

Assalamualaikum wrt...

Alhamdulillah dalam kesibukan waktu yang semakin terhimpit masih sempat meluangkan sedikit masa untuk beriadah bersama lebih tepat lagi menghubungkan silaturrahim dan mengeratkan ukhuwah antara sahabat-sahabat. Seorang pelajar tidak hanya terikat dengan buku-buku pelajaran sahaja malah curilah sedikit waktu untuk berukhwah. Tidak rugi malah dapat memperluaskan lagi jaringan bukan sahaja di alam maya tetapi di dunia yang nyata. :)

Mungkin sahabat-sahabat semua sedang sibuk dengan assignments yang tidak putus-putus, projek yang kene siapkan (macam tuan punya blog. heee) , persediaan untuk presentation, tests yang semakin hampir, dan banyak lagi la.. tak mampu nak senarai banyak-banyak.. hohoo. Apa-apa pon, luangkan sedikit masa untuk rileks (ade s, banyak tu) ! emm lebih tepat lagi tenangkan fikiran jangan serabut-serabut.. Kite enjoy ! eheh.

Alhamdulillah, baru selesai menyertai Explorace Henshin yang lain daripada yang lain. Thumbs up to akak-akak dan sahabat semua. :)

Inilah programnya... :)

* Nantikan perkongsian yang dapat dikongsi dalam usaha menghampiri garisan penamat ! 
InshaaAllah... Sharing is caring ! :)


p/s : Semoga dipermudahkan segara urusan sahabat-sahabat sekalian. Sentiasa perbaharui niat. Mencari ilmu untuk mencari keredhaan Allah... :) Semoga segala usaha yang dilakukan akan dipandang oleh Allah walaupon kecil. :) InshaaAllah.

2 comments:

Komen