Friday, February 19, 2010

-Pengakhiran cuti-


Assalamualaikum....

(cam ade yg xkne je ngn title 2..hmm..owh lupekan)


haa ni la stu2 nye entri sejak aku blik umah...oleh kerana kemalasan mnguasai diriku mcm ni la jadinye..hoho..tp cutiku ini pnuh dgn aktviti..iyela mula2 smpai je kt negeri tercinta ni trus je blik umah nnek sbb my parent da keje..trpaksalah ikot skali..tp bgus jgk aku ikot ade jgk manfaatnye..ehee...ari sabtu pg smpai, ari ahd baru balik kat umh..sesampai je umah trus aku mmerhati sekeliling kot2 ade perubahan..owh smpai begitu sekali yea mcm dah bertahun-tahun aku tidak balik umah...hehee...

ahad --> isnin --> selasa --> rabu --> khamis --> jumaat...

yea harini dah msuk ari jumaat..dan bermakna esok aku dah terpaksa balik ke kolejku..oh cepatnye mase berlalu..saat ini barulah terasa 24 jam itu hanya sekejap saje..tp xpe,perjuangan belom selesai dan perlu diteruskan...

sampai sini dulu utk kali ini..nnt akan mn
yusul entri2 yg akan datang..okeyy...

p/s : hargailah saat2 @ detik2 berada bersama family..esok belom tentu lg kita boleh berada bersama2 dengan family seperti hari ini.....

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Komen